Privacy Policy

Swedish version available below on this page.

The purpose of the Privacy Policy is to provide those who use our services with insight into our processing of personal data to ensure correct, lawful, and transparent personal data processing.

Through this policy, Real Talk AI AB (559490-1752, hereinafter referred to as Real Talk) certifies that all processing of personal data is conducted in compliance with current data protection legislation.

Real Talk’s intention is to always protect your privacy by demonstrating that adequate protection levels for your personal data are maintained. Additionally, we want you to know about the rights you have regarding your personal data when it is processed by us.

When do we process personal data?

• When subscribing to our newsletter or booking a meeting

• When you are a customer or supplier to us

• When our customers receive calls to the solutions provided by Real Talk

What personal data is registered?

We register contact information such as name, phone number, and email address. If you represent an organization, we may also register information such as your title or other information related to your role.

Purpose of processing personal data

We register information about our customers and customers’ incoming calls that are handled by Real Talk. The purpose is to provide our services and deliver value to those who call into the telephony solutions provided by Real Talk.

Disclosure of personal data

Real Talk shares personal data with a few selected partners who help us fulfill our commitments to you.

How long is the data retained?

Real Talk intends to retain your personal data only as long as necessary to fulfill our commitments to you or as required by law and regulation.

Real Talk highly values security and has implemented necessary security measures to protect personal data against unauthorized access, modification, and destruction. It is important to only share personal data with companies you know and for clearly specified purposes.

Record extract

You have the right to know what personal data we have about you. If you find inaccuracies in your personal data, you can request that they be corrected or removed. Contact your usual contact person with us first, or email personuppgiftsombud@realtalk.ml. If you believe we are handling your personal data incorrectly, you can file a complaint with the Data Protection Authority.

Once a year, you can request a free record extract of the personal data we have about you. Send a written request with your personal number and email address, signed, to our address:

Real Talk AI AB, Data Protection Officer, ℅ Rauden, Malmgårdsvägen 32a, 11638 Stockholm.

If you have questions about the processing of personal data, you can contact our Data Protection Officer by email at personuppgiftsombud@realtalk.ml or at the address provided above.


* * *

Personuppgiftspolicy

Syftet med Personuppgiftspolicyn är att ge den som utnyttjar våra tjänster, insikt i vår behandling av personuppgifter för att tillgodose en korrekt, laglig och transparent personuppgiftsbehandling.

Genom denna policy intygar Real Talk AI AB (559490-1752, nedan benämnd som Real Talk) att all behandling av personuppgifter sker på ett sätt som överrensstämmer med gällande dataskyddslagstiftning.

Real Talks avsikt är att alltid värna och skydda din integritet genom att visa på att adekvata skyddsnivåer för dina personuppgifter upprätthålls. Dessutom vill vi att du ska veta om vilka rättigheter som tillfaller dig gällande dina personuppgifter när de behandlas av oss.

När behandlar vi personuppgifter?

  • Vid anmälan till vårt nyhetsbrev eller bokning av möte

  • När du är kund eller leverantör till oss.

  • När våra kunder mottar samtal till de telefonilösningar som tillhandahålls av Real Talk.

Vilka personuppgifter registreras?

Vi registrerar kontaktuppgifter som namn, telefonnummer och e-postadress. Om du representerar e organisation så kan vi även registrera information som exempelvis titel eller annan information knuten till din roll.

Syfte med behandlingen av personuppgifter

Vi registrerar uppgifter om våra kunder, samt kunders inkommande samtal som behandlas av Real Talk. Syftet är att kunna tillhandahålla våra tjänster, och leverera värde till de som ringer in till telefonilösningar levererade av Real Talk.

Utlämnande av personuppgifter

Real Talk delar personuppgifter med ett fåtal utvalda samarbetspartners som hjälper oss leverera de åtaganden vi har gentemot dig.

Hur länge sparas uppgifterna?

Real Talk ämnar spara dina personuppgifter enbart så länge det behövs för att vi ska kunna leverera de åtaganden vi har gentemot dig, eller vad som krävs av lag och förordning.

Real Talk värderar säkerhet högt och har implementerat nödvändiga säkerhetsåtgärder för att skydda personuppgifter mot obehörig åtkomst, ändring och förstörelse. Det är viktigt att endast dela personuppgifter med företag du känner till och för tydligt angivna syften.

Registerutdrag

Du har rätt att få veta vilka personuppgifter vi har om dig. Om du hittar felaktigheter i dina personuppgifter kan du begära att de korrigeras eller tas bort. Kontakta i första hand din vanliga kontaktperson hos oss eller privacy@realtalk.ml. Om du anser att vi hanterar dina personuppgifter felaktigt kan du klaga till Datainspektionen.

En gång per år kan du kostnadsfritt begära ett registerutdrag över de personuppgifter vi har om dig. Skicka en skriftlig begäran med ditt personnummer och din e-postadress, undertecknad, till vår adress:

Real Talk AI AB, Personuppgiftsombud, ℅ Rauden, Malmgårdsvägen 32a, 11638 Stockholm.

Om du har frågor om behandlingen av personuppgifter kan du kontakta vårt personuppgiftsombud per e-post privacy@realtalk.ml eller till adressen angiven ovan.